شناسهٔ خبر: 18935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قاسم باقری خبر داد؛

اعلام زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در استان البرز

قاسم باقری، مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز در آستانه نوروز سال ۱۳۹۵ و آغاز سفرهای نوروزی، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین شهری از ۱۱ اسفند ماه سال‌جاری و پیش‌فروش توامان حضوری و اینترنتی بلیت اتوبوس‌‌ها در استان البرز از ۱۸ اسفندماه و همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، قاسم باقری مدیرکل ضمن اعلام این خبر، افزود: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و فراهم کردن شرایط سفر برنامه‌ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود و از ۱۸ اسفند ماه نیز علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت‌های حمل و نقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می‌شود.

وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی می‌توانند به سایت www.payaneh.ir مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز دفاتر فروش در سطح استان در نظر گرفته شده است.

باقری افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی ۷۸۰ دستگاه اتوبوس و ۶۲۵ دستگاه سواری تامین و تجهیز شده اند.

مدیرکل جمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، با بیان اینکه، این اداره کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران در ایام نوروز و برنامه‌ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد، افزود: هماهنگی با نهادهای ذی ربط و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شركت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران، از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می‌شود.

باقری همچنین در نظر گرفتن ابزارهایی همچون صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ برای دریافت نظرات و مشكلات احتمالی استفاده‌كنندگان از وسایل‌نقلیه عمومی از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش تمام دست اندرکاران ستاد نوروزی جابجایی مسافران، هموطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.  

نظر شما