شناسهٔ خبر: 18959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌های حوزه کوهین استان قزوین آماده سفرهای نوروزی

راهداری رییس اداره راه و شهرسازی کوهین استان قزوین از آماده‌سازی راه‌های واقع در این حوزه با هدف حفظ، نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها برای انجام سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم آزاد در این باره گفت: با توجه به افزایش تردد خودروها در عید نوروز و همچنین قرار داشتن محورهای حساس آزادراه و جاده قدیم قزوین – رشت در بخش کوهین، طی روزهای گذشته این مسیرها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی کوهین با اشاره به نصب ۶۰۰ متر گاردریل در نقاط حساس افزود: در همین راستا اجرای عملیات خط‌کشی در محور قدیم قزوین – رشت به طول ۷ کیلومتر به انجام رسیده است.

آزاد همچنین از انجام عملیات لکه‌گیری ۱۵ تنی آسفالت در این محور خبر داده و عنوان کرد: جهت رفع نواقص در روکش آسفالت آزادراه قزوین – رشت نیز ۶۰ تن روکش آسفالت اجرا شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: ۱۵۰ عدد تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در آزادراه و محور قدیم قزوین رشت هم از جمله اقداماتی بوده که توسط عوامل راهداری حوزه کوهین طی روزهای گذشته به انجام رسیده است.

نظر شما