شناسهٔ خبر: 18982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:

برابر قوانین و اهداف مشترك برای امنیت سفرهای نوروزی تلاش می‌كنیم

نشست مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ارتقای ایمنی عبور و مرور در شبكه‌های برون شهری را هدف مشترك پلیس راه و راهداری بیان كرد و گفت: در راستای قوانین و اهداف مشترك برای امنیت سفرهای هموطنان در نوروز تلاش می‌كنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در جلسه مشترك طرح ترافیكی نوروز ۹۵ با فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان، افزود: به رغم مشكلات و محدودیت‌های اعتباری، اقدامات ایمن‌سازی راه‌ها به گونه‌ای خواهد بود كه بخشندگی و خود معرف بودن راه‌ها خود را نشان دهند.

وی با بیان اینكه مطابق قوانین موجود در ناجا و راهداری برای ایمنی راه‌ها اقدام می‌شود، ادامه داد: ارتقای ایمنی راه‌ها جزو واجبات قانونی و شرعی مسوولان مرتبط است و برای برگزاری هرچه بهتر طرح ترافیكی نوروزی و ایمن‌سازی و ارتقای ایمنی راه‌های استان، اقدامات ستادی و شهرستانی متعددی انجام شده تا به كاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای كه مقصود نهایی ماست، دست یابیم.

مصدقی افزود: هدف از برگزاری این نشست نیز، فراهم‌سازی زمینه برای استفاده بیشتر از امكانات و تجهیزات یكدیگر و افزایش تعاملات و همگرایی جهت دستیابی به اهداف طرح مشترك ترافیك نوروزی است.

وی، نقش اطلاع‌رسانی و آموزش را در ارتقای ایمنی راه‌ها بسیار مهم دانست و گفت: برای گسترش این نقش، نشست‌های تخصصی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار شده تا از این فرصت برای انتقال آموزش‌های لازم به مردم استفاده شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با تاكید بر محدودیت‌ها و تنگاه‌های مالی، اضافه كرد: با تفكیك و افزایش فصل اعتباری حمل و نقل استان و پیگیری آن از طریق فرمانداری‌ها، امیدواریم كه در سال ۹۵ با عزم جدی‌تری برای افزایش ایمنی راه‌های استان با توجه به هزینه‌های هنگفت عملیات راهداری عمل شود.

نظر شما