شناسهٔ خبر: 18986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه‌ پایان سال و تعطیلات نوروزی؛

جلسه‌ هماهنگی برای ایمنی راه‌های استان کرمان برگزار شد

 منوچهري مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت‌های هموطنان، با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، جلسه هماهنگی برای ایمنی راه‌های استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، عطاءاله منوچهری مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان در حاشیه این جلسه که با حضور مدیران مرتبط برگزار شد، گفت: این جلسه برای هماهنگی بین بخش‌های مرتبط با راهداری برای ایمنی راه‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی برگزار شد.

وی آماده‌سازی سطح راه‌ها، استقرار اکیپ‌های راهداری نوروزی و آماده کردن راهدارخانه‌ها و ادارات مربوط برای کمک به مسافران از جمله اقدامات حوزه مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان دانست و گفت: در نشست امروز نیز، بر ایمنی راه‌ها و فراهم کردن شرایط و بستری مناسب برای سفری راحت و ایمن در جاده‌های استان  به وی‍ژه برای ایام تعطیلات نوروزی تاکید شد.

منوچهری افزود: طرح نوروزی اداره‌کل راه و شهرسازی نیز از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی شده تا ضمن شست‌وشوی علائم ایمنی، لکه‌گیری راه‌های حوزه‌ استحفاظی و رفع نقاط پرتصادف ضروری، کشیک‌های راهداری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در سطح راه‌های حوزه استحفاظی برای انجام كارهای راهداری اضطراری آماده‌باش باشند.

منوچهری با بیان اینكه امیدواریم كلیه هموطنان به ویژه كسانی كه از راه‌های استان عبور می‌كنند، بهاری زیبا، بدون حادثه و بدون خطر داشته باشند و گفت: در این جلسه ادارات تابعه و ستادی از آماده‌سازی و بهسازی راه‌های استان با هدف ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات در این ایام خبر دادند.

وی افزود: هم‌چنین راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری به‌ منظور خدمت‌رسانی هرچه بیش‌تر به هم‌وطنان در طول ایام نوروز، در آماده‌باش کامل هستند.

گفتی است؛ شماره تلفن ۰۳۴۳۲۵۲۰۹۱۹ به شكل شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما