شناسهٔ خبر: 19007 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سازمان هواپیمایی كشوری انجام شد؛

دیدار مدیران ارشد هواپیمایی سوئیس با رئیس سازمان هواپیمایی كشوری/ طرح زمینه‌های همکاری در حوزه خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها

سازمان هواپيمايي كشوري مقامات هواپیمایی سوئیس ایر با رییس سازمان هواپیمایی كشوری راجع‌به همكاری در زمینه خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها از جمله خدمات زمینی و هوانوردی، دیدار و گفت گو كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری٬ رضا جعفرزاده گفت: به دنبال سفر رئیس‌جمهوری سوئیس به ایران و سیاست توسعه روابط خارجی از جمله روابط حمل و نقلی دوجانبه، عصر دیروز مدیران عالی شركت هواپیمایی سوئیس ایر با رئیس سازمان هواپیمایی كشوری دیدار كردند.

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری افزود: در این دیدار كه معاون هوانوردی و امور بین‌الملل و مدیركل حقوقی سازمان هواپیمایی كشوری حضور داشتند. رئیس هیات اقتصادی و مدیر ارشد اجرایی و رییس خدمات فرودگاهی شركت هواپیمایی سوئیس ایر رئوس همكاری‌های ممكن از طرف آن شركت را در زمینه‌های خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها از جمله خدمات زمینی و هوانوردی اعلام كرد.

به گفته جعفرزاده٬ در این دیدار مهندس عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری ضمن استقبال از اعلام آمادگی گروه اقتصاد و اجرایی آن شركت اظهار کرد: در فرصت‌های آتی لازم است این توانایی‌ها نیز در مذاكرات بعدی با حضور مسؤلان شركت فرودگاه‌های كشور و شركت‌های هواپیمایی نیز صورت گیرد. /

نظر شما