شناسهٔ خبر: 19011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهدی جعفری مطرح كرد:

نوروزی شاد با رعایت مسائل ایمنی و قوانین جاده‌ای/ جزئيات اقدامات اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در سفرهای نوروزی

مهدی جعفری اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی در راستای ایجاد بستری مناسب جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه، ارتقاء ایمنی راهها و کاهش تصادفات رانندگی همچون سالهای گذشته برنامه ریزی لازم را انجام داده تا سفرهای نوروزی خوب وایمنی را شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری بابیان اینکه براساس مصوبه کارگروه اموراجتماعی، آموزش و فرهنگ کمیسیون ایمنی راهها، شعارمحوری ایام سفرهای نوروزی ۹۵ (نوروزی شاد باسفری ایمن) نامگذاری شده افزود: در راستای تحقق شعار نوروز ۹۵ این اداره کل نسبت به تدارک و آماده نمودن ۲۴ اکیپ راهداری و ۱۷ گروه امدادی بااستفاده از ۵۴ دستگاه از ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین جهت خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در ۳۵ محور اصلی و فرعی درسطح استان اقدام نموده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی روزانه ۱۳۵نفر از راهداران و پرسنل اداره کل حضور داشته و با تمام وجود در فکر انجام مطلوب وظیفه هستند.

وی به آماده‌سازی، نظافت و تجهیز ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار و مساجد بین راهی و سکوهای نماز در سطح محورهای استان اشاره نمود و افزود: علاوه بر این تکمیل علائم اطلاعاتی، انتظامی و اخباری و لکه گیری، درزگیری و اجرای روکش موضعی راهها، نظافت و شستشوی علائم و مرمت آنها، نصب و رفع عیب چراغ های روشنایی، پاکسازی سطح راهها و حاشیه آنها قبل از شروع تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی را از دیگر اقدامات موثر اداره کل اعلام نمود.

جعفری با اشاره به اینکه هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با سایر سازمانها و ارگان‌های مسئول به منظور خدمات‌دهی هرچه بهتر به مسافرین نوروزی حاصل شده، رعایت مسائل ایمنی و قوانین جاده‌ای را جهت نوروزی شاد و ایمن از مسافرین نوروزی خواستار شد.

نظر شما