برپایی میزخدمت در پایانه مسافربری برای رسیدگی به مشکلات مسافران نوروزی در استان کرمان
شناسهٔ خبر: 191174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میزخدمت در پایانه مسافربری برای رسیدگی به مشکلات مسافران نوروزی در استان کرمان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی در پایانه مسافری به منظور نظارت موثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیت نوروزی و ارائه خدمات به مسافران برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ها اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد.

شفق با بیان این که کارشناسان مربوطه و آشنا به حقوق مسافران به طور مستمر در پایانه حضور دارند، افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه‌ها و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اطلاع دهند.