خدمات رسانی ۲۱ مجتمع خدماتی- رفاهی و بین راهی به مسافران نوروزی در جاده های استان اردبیل
شناسهٔ خبر: 191774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجتمع مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل  از فعالیت و خدمات رسانی ۲۱ مجتمع خدماتی، رفاهی و بین راهی به مسافران نوروزی در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی و بین راهی شهرستان اردبیل گفت: این مجتمع‌ها موظف هستند در قالب طرح نوروزی از تاریخ ۳۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین به‌صورت تمام وقت و با تمام امکانات به مردم و مسافران در جاده خدمات ارائه دهند.

وی در این ایام به جهت تشدید نظارت‌ها بر فعالیت این مجتمع‌ها تشکیل کمیته نظارت و کارشناس مجتمع را توسط اداره کل در هر شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: کارشناسان به طور منظم در حال رصد و بازرسی هستند تا هیچ‌گونه نقص و کمبودی در ارائه خدمات به مسافران وجود نداشته باشد و مسافران با خیال راحت سفر امن و بی دغدغه داشته باشند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه کاهش تصادفات جاده ای از تاکیدات مهم ریاست سازمان و یکی از اولویت‌های مهم راهداری در ایام نوروز و سفر است تصریح کرد: رانندگان باید برای جلوگیری از هرگونه حوادث و تصادفات ناشی از خستگی راه به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی مستقر شده و خستگی و خواب آلودگی را به در کرده و پس از استراحت کوتاه سفر خود را ادامه دهند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه این مجتمع‌ها شامل نمازخانه، اتاق مادر و کودک، جایگاه سوخت، پارکینگ و خدمات خودرویی، سرویس بهداشتی، کافه رستوران و همچنین سوپرمارکت است اظهار کرد: ایستگاه ملی پویش نه به تصادف با شعار شیش دنگ برانیم نیز در مجتمع خدماتی، رفاهی و بین راهی سحر واقع در محور، اردبیل پارس آباد با برنامه‌های فرهنگی و هنری با محتوای سفر ایمن در خدمت خانواده‌ها و مسافران است که کاربران جاده ای می‌توانند لحظات شادی را در این پویش ثبت کنند.

وثوقی در حال حاضر از ساخت ۴ مجتمع خدماتی و رفاهی و بین راهی جدید در محورهای گرمی-بیله سوار، اردبیل-نیر، اردبیل-پارس آباد و همچنین انگوت -پارس آباد خبر داد و خاطر نشان شد: امیدواریم با بهره برداری از این مجتمع‌ها نیز در سال‌های آینده بتوانیم به نحو احسن در خدمت مردم و مسافران باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد، شکایت و همچنین وجود نقص و کاستی در عملکرد این مجتمع‌ها را به ناظرین مستقر و یا شماره ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان به تخلفات رسیدگی شود.