به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات مردمی یکی از زیرمجموعه های بخش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به روال سالهای گذشته و در حیطه وظایف و مسئولیتهایی که برای آن تعریف شده، پاسخگوی سوالات مردمی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ بوده است.
بر اساس آمار ارایه شده توسط این اداره، از ابتدای نوروز ۱۴۰۴ تا ۶ فروردین ماه بیش از ۸۰ تماس تلفنی پاسخ داده شد که عمدتا مربوط به بخش مسکن بوده است. بر همین اساس، حدود ۹۰ درصد از پاسخگویی ها در بخش مسکن، ودیعه مسکن و رد درخواست مجردها در طرح نهضت ملی مسکن بوده است و ۱۰ درصد تماس های مردمی نیز در حوزه حمل و نقل پاسخ داده شد.
تاکید میشود، یکی از دغدغههای وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر راه و شهرسازی پاسخ دهی به سوالات مردمی در ایام نوروز است که در این بخش نیز اداره ارتباطات مردمی مانند سایر بخش ها در حال ارایه خدمات به مردم است.