شناسهٔ خبر: 19251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:

تردد در جاده‌های گلستان با احتیاط انجام شود

مه گرفتگی مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان از رانندگان خواست كه به دلیل بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها نهایت احتیاط را در هنگام رانندگی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری گفت: هم اكنون شاهد ریزش پراكنده باران در سراسر استان و مه آلود بودن ارتفاعات و مناطق كوهستانی و  لغزندگی اغلب جاده‌های استان هستیم.

مصدقی با اشاره به اینكه در راه‌های استان هیچ مشكلی از نظر تردد وجود ندارد، افزود: نهایت احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های ماموران راهداری و پلیس راه از نكات مورد تاكید ما به هم استانی‌هاست.

وی متذكر شد: راهداران و ماموران راهداری در حال حاضر به جهت انجام عملیات راهداری نوروزی و نگهداری از سطح جاده‌های استان در طول راه‌ها مستقر بوده و آماده ارائه خدمت به رانندگان هستند.

به گفته مصدقی، مطابق پیش‌بینی هواشناسی استان، سامانه ناپایدار جوی امروز از استان خارج می‌شود و فردا سه شنبه هوای استان صاف خواهد بود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: رانندگان در صورتی كه قصد عزیمت از جاده‌های استان را دارند حتما قبل حركت از طریق مركز مدیریت راه‌های استان به شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامكی ۱۰۰۰۱۴۱ از وضعیت جوی حاكم بر راه‌های استان به صورت لحظه‌ای و در طول شبانه‌روز مطلع شوند.

طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر پنج هزار كیلومتر می‌شود كه بیش از یكهزار و ۹۰۰ كیلومتر آن برف‌گیر و كوهستانی است.

نظر شما