شناسهٔ خبر: 19271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاكسازی شانه و حريم راه‌ها در شهرستان كليبر آذربایجان‌شرقی/ پاکسازی نقوش اضافه تابلوها در شهرستان مرند

شستشو تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر آذربایجان‌شرقی از پاکسازی شانه وحریم راه‌های این شهرستان خبر داد، این در حالی‌ست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی مرند، عملیات پاکسازی نقوش اضافه تابلوها و علائم حوزه‌های استحفاضی شهرستان مرند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، غلامرضا اویسی گفت: با توجه به اتمام فصل زمستان و قرار گرفتن در آستانه نوروز 95 پاكسازی و علف چينی شانه و حريم راه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان كليبر شروع شد.

وی افزود: اين امر ضمن جلوگيري از تجاوز به حريم موجب زينت و آرايش جاده می‌شود و همچنين ايمني تردد را افزايش می‌دهد.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر، عمليات پاكسازی و علف‌چينی شانه و حريم راه‌ها كماكان ادامه دارد.

صمد شفیع پور رئیس اداره راه و شهرسازی مرند افزود: با توجه به نزدیکی سفرهای نوروزی و دست‌کاری در نوشته‌های تعدادی از تابلوها توسط افراد غیرمسئول، همکاران راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند توسط اسپری‌های تحویل شده از مدیریت راهداری و با هماهنگی کارشناسان آن مدیریت، اقدام به پاکسازی نقوش اضافی و دست‌کاری شده تابلوهای حوزه شهرستان نمودند تا از سردر گمی رانندگان عبوری کاسته شود.

وی گفت: تابلوها و علائم برای راهنمائی رانندگان و مسافران است و دست‌کاری آنها موجب می‌شود کاربران جاده‌ها در مسیریابی دچار اشتباه شوند.