شناسهٔ خبر: 19288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در شورای راهداری استان مطرح كرد:

تلاش مضاعف، برنامه‌ریزی دقیق، نهایت تعامل، حضور مستمر و مفید در آستانه نوروز

جلسه تلاش مضاعف، برنامه‌ریزی دقیق، نهایت تعامل، حضور مستمر و مفید، تاکیدات ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در شورای راهداری استان در آستانه ورود به سال ۹۵ بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری با اشاره به شعار نوروزی ابلاغ شده از سوی مقام عالی وزارت تحت عنوان ((نوروزی شاد و ایمن)) گفت: تحقق این دستور به معنای سر لوحه قرار دادن آن در دستور کار تمامی عملیات‌های این حوزه است.

بهادری گفت: باید با مرور عملکرد سال ۹۴ و ارزیابی شرایط آمادگی، مسیر برای ارائه خدمات مطلوب و مثبت در سفرهای نوروزی پیش رو مشخص شود.

وی افزود: در برنامه‌های نوروزی استان، نقش این اداره کل در تامین ایمنی تردد انکار ناپذیر است و باید عملکرد آن بدون نقص جلوه کند.

مدیرکل راه و شهرسازی در این خصوص اعلام کرد: خط‌کشی کلیه راه‌های شریانی و اصلی، بررسی نواقص علائم هشداردهنده و انتظامی، پاکسازی و رفع این نواقص، تجهیز راهدارخانه‌ها جهت اسکان اضطراری مسافران انجام عملیات‌های زمستانی احتمالی، شانه‌سازی در محورهایی که نیاز محسوس است، تقویت تابلوها و علائم هشدار دهنده، پاکسازی و تمیز نمودن جاده‌ها و شانه‌ها از نخاله‌های موجود، لایروبی دهانه پل‌های برون شهری جهت پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی، و در یک کلام آنچه لازم است در طول تردد مسافران و کاربران جاده‌ای از محورهای استان،ایمنی را فراهم کند مهمترین تاکیدات شخص مدیر کل در نشست با عوامل راهداری و روسای ادارات شهرستان‌های تحت اختیارش در این نشست بود.

بهادری در ادامه از مدیریت راهداری خواست در طول عملیات نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی اجرایی می‌شود گزارش و مستند لحظه به لحظه از فعالیت‌های اکیپ‌های راهداری مستقر در جاده‌ها آماده و ارائه شود.

در ادامه این نشست مدیران و روسای ادارات شهرستان‌ها مشکلات و نیازهای حوزه خود را با مدیرکل در میان گذاشتند تا شرایط آمادگی خود را بیش از پیش در دستورات محوله فراهم کنند.

گفتنی است در پایان این نشست مدیرکل مصوب کرد، تلاش همه ادارات شهرستان‌ها بعد از انجام عملیات نوروزی و همچنین در انتهای سال آتی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

نظر شما