شناسهٔ خبر: 19335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۳۵۰ نیروی راهدار در محورهای استان همدان در ایام نوروز

راهداری نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: ۳۵۰ راهدار این اداره به همراه ۲۴۸ دستگاه انواع ماشین آلات جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری عنوان کرد: علاوه بر گشت‌زنی ماشین آلات راهداری در سطح جاده‌های استان در ایام نوروز، راهداران در ۲۶ راهدارخانه از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۹۵ مستقر هستند تا هرگونه نیاز در سطح راه‌های استان را برطرف کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: همچنین در این ایام پنج گروه مجهز امداد و تعمیرات سیار در پنج محور پرتردد استان فعال خواهند بود و خودروهایی که دچار نقص فنی شدند را به صورت رایگان تعمیر می‌کنند.

وی ادامه داد: در محل راهدارخانه‌های استان اتاقی برای انجام فریضه نماز در نظر گرفته شده تا مسافران بتوانند ضمن استفاده از این فضا برای اقامه نماز، مدتی استراحت کنند و دوباره به راه خود ادامه دهند.

وی از آغاز عملیات خط‌کشی راه‌های پرتردد استان توسط سه گروه مجهز خبر داد و گفت: تمامی محورهای شریانی استان نیز با آسفالت گرم در حال لکه‌گیری است و شستشوی علائم و حفاظ‌های جاده‌ها نیز آغاز شده است.

رودباری یادآورشد: برای ساماندهی نقاط پرتصادف محل نصب کله قندهای ایمنی و سرعتکاه‌ها مشخص شده و در حال انجام است.

رودباری در پایان گفت: در این ایام، بنرهایی با مفاهیم ایمنی به منظور آگاهی استفاده کنندگان از راه‌های مواصلاتی در سطح راه‌ها نصب خواهد شد.

نظر شما