شناسهٔ خبر: 19388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه تعامل بین راهداری و پلیس راه استان گیلان در ایلام نوروز

جلسه مدیر راهداری گیلان از برگزاری جلسه مشترکی بین فرماندهان پلیس راه استان و راهداری در راستای تامین امنیت شهروندان و مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، محمود ایرانپرست مدیر راهداری با اعلام این خبر گفت: در پایان سال جاری و با فرا رسیدن سال نو و آغاز مسافرت‌های نوروزی، در راستای تامین امنیت شهروندان و مسافران، جلسه‌ای برای ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین فرماندهان پلیس راه استان و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها برگزار شد.

ایران پرست تصریح کرد: گیلان از ظرفیت گردشگری خوبی برخوردار است و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، لذا در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات مطلوب و ارزنده ورود گردشگر به استان دوچندان شود، از اینرو کشیک‌های راهداری آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

ایرانپرست گفت: با توجه به اتمام سال و نزدیک شدن به سال جدید و تردد بسیاری از خودروها در محورهای اصلی و فرعی استان سعی نمودیم تا با پاکسازی حاشیه جاده‌ها، نظافت تابلوها و خط‌کشی محورها جاده‌های امنی را در تردد کنندگان عزیز به ارمغان بیاوریم.

 در ادامه جلسه سرهنگ رستگار فرمانده پلیس راه استان با اشاره به عملکرد قوی راهداری و پلیس راه گفت: اعم کارهای مربوط به عبور و مرور بر عهده واحد پلیس راه و راهداری است، هدف ما سلامتی هموطنان ماست و با توجه به یک سری از محدودیت‌ها، عوامل راهداری و پلیس راه فراتر از وظایف کاری خود، با اقدامات سریع و به موقع باعث کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌شوند.

در پایان جلسه هر کدام از فرماندهان پلیس راه و روسای ادارات راه و شهرسازی با بیان مشکلات موجود در حوزه شهرستان خود نسبت به ارائه حل آن اقدام نمودند.

نظر شما