شناسهٔ خبر: 19425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شروع به کار سامانه «شهراه» در راه و شهرسازی سيستان و بلوچستان

جلسه با تلاش وزارت راه و شهرسازی شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان، خدماتی را که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه «شهراه» درخواست کنند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سيستان و بلوچستان گفت: با تلاش وزارت راه و شهرسازی شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان، خدماتی را که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، درخواست کنند. سامانه شهراه با آدرس اینترنتی    Shahrah.mrud.ir، راهی بهسوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: اين نشست آموزشی با محوريت صیانت از حقوق شهروندی پس از آشنايی كاركنان اداره كل با سايت شهراه و نحوه ارتباط شهروندان با اين سامانه و چگونگی فرآيند ارائه درخواست و پاسخگويی، مهندس مسعود مالكی مديركل راه و شهرسازی بيان نمود برای عملی کردن رعایت حقوق شهروندی در بستر الکترونیکی، سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است و  این سامانه با عنوان "شهراه، راهی به‌سوی شهروندان"و با اهدافی چون تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، دسترسی آزاد به اطلاعات، اصلاح فرايندها شكل گرفته است.

مسعود مالکی بیان داشت: با توجه به تاکید ویژه مقام عالي وزارت، این اداره‌کل مصمم است برنامه‌ها و اقدامات موثری را به‌اجرا بگذارد و با توجه به اينكه مجموعه راه و شهرسازی به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سر و کار دارد، با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات گام‌های ارزنده‌تری بر داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی در پايان جلسه درباره خصوص عزم راسخ مجموعه راه و شهرسازی در انجام فرآيند درخواست‌های شهروندان از طريق سامانه شهراه تاكيد و همچنين پس از بحث و تبادل نظر در خصوص انجام امور تبليغاتی جهت معرفی سامانه به مردم در رسانه‌های عمومی علي الخصوص درج خبر در روزنامه، ارسال پيامك تبليغاتی، ارائه برشورهای تبليغاتی در پكيج‌های استقبال نوروزي  و... تصميماتی اتخاذ گرديد.

نظر شما