شناسهٔ خبر: 19471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود:

آمادگی کامل اداره راه و شهرسازی هشترود آذربایجانشرقی برای سفرهای نوروزی

علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با اشاره به آمادگی اکیپ‌های راهداری و پرسنل اداره راه و شهرسازی آذربایجانشرقی برای استقبال و خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی، بیان کرد: اکیپ‌های راهداری با اختیار داشتن تجهیزات کامل در محورهای اصلی و فرعی شهرستان مستقر خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی، علیرضا اوشال افزود: گشت‌های راهداری برای نوروز امسال از ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، که از ظرفیت ۲۲ دستگاه از ماشین آلات سنگین، سبک و نیمه سنگین و ۴۳ نفر از نیروهای اداره در قالب اکیپ‌های راهداری جهت خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات استفاده خواهد شد.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بصورت شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری و پرسنل این اداره در محورها حضور فعال داشته و با تمام توان خدمات لازم را به مسافران ارائه خواهند داد.

اوشال به بازبینی و اطمینان خاطر از سالم بودن روشنایی و چراغ‌های چشمک زن و نصب علائم و لکه‌گیری آسفالت در طول مسیرهای مواصلاتی توسط نیروهای راهداری اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی، نظافت و تجهیزات ۲ راهدارخانه شهید محمدخواه و مرکزی برای اقامه نماز و در صورت نیاز برای اسکان مسافران نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول به منظور خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافرین نوروزی حاصل شده است، تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های اداره برای ارائه اطلاعات راه‌ها برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند در صورت نیاز تماس حاصل نمایند.

 اوشال در پایان گفت: امیدوارم امسال مثل سال‌های قبل بتوانیم با ایمن‌سازی جاده‌ها خدمات شایسته و ارزنده‌ای برای شهروندان و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

نظر شما