شناسهٔ خبر: 19511 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی زیر بار ترافیک رفت

بهره‌برداری از محور قم -جعفریه با اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال

راهداری مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم اعلام کرد: در آستانه آغاز سفرهای نوروزی قطعه یک محور قم-جعفریه زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای افزایش سطح ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای نوروزی قطعه یک محور قم-جعفریه زیر بار ترافیک رفت.

مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم اعلام کرد: طول مسیر قطعه یک محور قم-جعفریه بالغ بر ۱۱ کیلومتر و عرض آن۳۰/۱۱ متر است.

عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راههای استان ضمن اعلام خبر فوق گفت: طول مسیر رفت قطعه یک محور قم-جعفریه بالغ بر ۱۱ کیلومتر و عرض آن ۳۰/۱۱ متر که جهت تسهیل در عبور و مرور هموطنان عزیز از استان‌های غربی کشور شامل زنجان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه و قزوین است.

فراهانی مبدا قطعه یک را قبل از پل راه آهن کیلومتر ۱۰۰/۲ و نقطه پایانی آن را کیلومتر ۳۰۰/۱۳ سه راهی قلعه سنگی عنوان کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح ۱۶۵ میلیارد ریال است که ۱۱ میلیارد تومان آن هزینه زیرسازی و آسفالت و ابنیه فنی و تابلو و علایم و ۵/۵ میلیارد تومان هزینه نصب نیوجرسی شده است  که طی مدت ۸ ماه عملیات احداث آن به طول انجامید.

فراهانی در پایان ضمن رعایت بر نکات ایمنی سفر توسط رانندگان محترم طی ایام تعطیلات نوروزی خاطر نشان ساخت: قسمت هایی از رفوژ وسط قطعه یک محور قم-جعفریه توسط نیوجرسی های مفصلی ایمن سازی شده تا در صورت انحراف خودرو، از ورود به باند مقابل جلوگیری کند./

نظر شما