به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: روابط عمومی این اداره کل، به عنوان واحدی مسئول در زمینه اطلاعرسانی شفاف، مدیریت ارتباط با رسانهها، دریافت و رسیدگی به بازخوردهای مردمی و تلاش برای ارتقاء اعتماد عمومی، همواره بر اهمیت پاسخگویی دقیق و به موقع به دغدغهها و سوالات مخاطبان تأکید داشته است.
وی افزود: در این راستا، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و تقویت کانالهای تعاملی، از اولویتهای این اداره کل محسوب میشود.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا، بهرهگیری از ظرفیتهای هوش مصنوعی به منظور ارتقاء کارایی و دقت در فرآیندهای ارتباطی، مورد بررسی و پیادهسازی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: هوش مصنوعی با قابلیت تجزیه و تحلیل دادههای مرتبط با افکار عمومی، شناسایی نیازهای مخاطبان، میتواند نقش مؤثری در بهبود سطح خدمترسانی و افزایش رضایت شهروندان ایفا کند، که برخی از زمینههای بهرهگیری از هوش مصنوعی در روابط عمومی را می توان به سامانههای هوشمند پاسخگویی، تحلیل بازخوردهای مردمی، رسانهها و فضای مجازی و ارائه اطلاعات هدفمند اشاره کرد.
کحال زاده با تأکید بر اهمیت شفافیت، پاسخگویی و تعامل سازنده با شهروندان گفت: هدف اصلی ما در روابط عمومی، ایجاد بستری برای ارتباط مؤثر و دوسویه با جامعه و ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به شهروندان است، بهرهگیری از فناوریهای نوین، ابزاری قدرتمند در راستای تحقق این اهداف و ارتقاء سطح خدمترسانی به شمار میرود.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل با توجه به نقش محوری ارتباطات مؤثر در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمترسانی بهینه، همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای موجود و فناوریهای نوین، گامی مؤثر در راستای ارتقاء سطح رضایت شهروندان و تقویت اعتماد عمومی بردارد.