شناسهٔ خبر: 19593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور استقبال از نوروز صورت گرفت

ایمن‌سازی ۶۴ کیلومتر از محورهای ارتباطی مراغه در آذربایجانشرقی

شستشو تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: ۶۴ کیلومتر از محورهای ارتباطی این شهرستان آذربایجانشرقی در طرح آسان‌سازی مسافرت‌های نوروزی لکه‌گیری و ایمن‌سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی، ناصرحمیدی روز دوشنبه افزود: این عملیات شامل لکه‌گیری آسفالت و شانه‌سازی و نصب حفاظ جاده‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در چارچوب طرح آماده‌سازی محورهای ارتباطی پیش از فرا رسیدن ایام نوروز انجام شده، گفت: برای لکه‌گیری محورهای مراغه - هشترود و مراغه - بناب ۱۵۰ تن آسفالت استفاده شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه ادامه داد: به منظور آماده‌سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حمیدی اضافه کرد: لکه‌گیری محورهای موصلاتی روستایی نیز از امروز شروع شده و راهداران در تلاش هستند تا پایان فروردین قسمتی از این محورها را لکه‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه راهداران به منظور ارایه خدمات به مسافران نوروزی در محورهای اصلی و فرعی مستقر شده‌اند افزود: تجهیز یک دستگاه جرثقیل برای امدادرسانی رایگان به مسافران، گشت روزانه و شبانه راهداری برای تامین امنیت خاطر مسافران و اسکان روزانه ۴۰ میهمان نوروزی در مهمانسرای راه و شهرسازی از خدمات این اداره است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: نصب و شست و شوی بیش از ۶ هزار علایم راهنمایی و رانندگی، تعمیرات روشنایی محور مراغه - هشترود به تعداد ۴۰ شعله، تعمیرات گاردریل محور مراغه - بناب و هشترود به طول ۲ کیلومتر از دیگر فعالیت‌های این اداره است.

حمیدی ادامه داد: این اداره هر روز با ۳۴ راهدار در قالب چهارگروه در تمام محورهای حوزه استحفاظی مستقر بوده و به مسافران خدمات می‌دهد.

نظر شما