شناسهٔ خبر: 19596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فوت دو راهدار گیلانی در حين انجام وظيفه/ علت حادثه؛ بی‌احتیاطی راننده

تصادف دو تن از راهداران شهرستان آستارا در حین عملیات راهداری و ایمن‌سازی پل‌های مسیر آستارا به اردبیل بر اثر بی‌احتیاطی راننده فوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، پیش از ظهر امروز دو تن از راهداران شهرستان آستارا در حین عملیات راهداری و ایمن‌سازی پل‌های مسیر آستارا به اردبیل دچار حادثه شدند که متاسفانه باعث فوت این دوعزیز شد.

راکعی رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: دو تن از راهداران به نام‌های امیر کدخدا و علیرضا میرزادخت در محور آستارا – اردبیل در منطقه آقچای در حین انجام وظیفه و عملیات راهداری بودند که به دلیل انحراف خودروی نیسان و برخورد به این دو تن، منجر به فوت آنها شد. 

وی افزود: این عزیزان در شانه خاکی جاده مشغول فعالیت بودند که خودروی نیسان از مسیر اصلی منحرف و با این همکاران برخورد کرد . متاسفانه آقای امیر کدخدا بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و آقای علیرضا میرزادخت در اورژانس بیمارستان به رحمت ایزدی پیوست. 

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی راهداران گفت: متاسفانه در آستانه سال نو با بی‌احتیاطی راننده‌ای، خانواده راهداران به سوگ نشسته‌اند، راهدارانی که با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود همواره در جاده‌ها تلاش و جدیتشان بر این است تا گشایشی در حرکت مردم ایجاد کنند و کارشان از آن جهت دارای ارزش و اهمیت است که جان مردم در گرو تلاش و همت این مجاهدان بی‌ادعاست که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی می‌کنند تا مردم، مسافرت ایمن و کم خطری را تجربه کنند اما خود با خطرات زیادی روبه‌رو هستند.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی گیلان این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگ راه و شهرسازی و خانواده محترم این دو عزیز تسلیت عرض می‌نماید.

نظر شما