شناسهٔ خبر: 19601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر‌کل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد ؛

استقرار یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان کرمانشاه

نشست مدیرکل راه وشهرسازی کرمانشاه گفت: با استقرار یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان، زنگ خطر برای سودجویان و زمین‌خواران به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی کرمانشاه، عبداله بهادری در مراسم معارفه سرهنگ عبدالكريم احسانی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان، گفت: مقدمات تشکیل این یگان را مدتهاست فراهم کرده‌ایم و امروز خوشبختانه با معرفی فرمانده آن، این یگان رسما کار خود را در ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز کرد.

بهادری گفت: تشکیل این مهم یعنی پایان سودجویی متجاوزان به اراضی و متخلفان از قوانین، چرا که یگان حفاظت مستقیما وارد عمل شده و در چهارچوب قوانین تعریف شده با قاطعیت تمام به مقابله با تخلفات می‌پردازد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با متجاوزین زمین‌خوار تجهیز و مصلح بودن این یگان را در کشور مصوب کرد تا در ۶ ماه گذشته ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ماده ۲۳۳ قانون برنامه پنجم توسعه یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن شروع به کار کند.

در پايان بهادری بازگرداندن زمين‌هايی كه از قبل به صورت غير‌قانونی تصرف شده، اجرايی كردن احکامی كه توسط مراجع قضايی صادر شده و فسخ قراردادهای غيرقانونی را از وظايف يگان حفاظت برشمرد.

در ادامه فرمانده يگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسكن كشور تاكيد كرد: تلاش اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در سال جاری منجر شد تا اين استان به عنوان هشتمين استان كشور از تشكيل يگان حفاظت از اراضی مذكور بهرمند شود.

 در پايان ضمن معرفي سرهنگ عبدالکریم احسانی  به عنوان فرمانده يگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمين مسكن استان، با حضور همه مسئولان انتظامی و مديران ارشد اداره كل راه و شهر سازی، مقر مجهز شده يگان در ساختمان شماره ۲ اين اداره افتتاح شد./

نظر شما