شناسهٔ خبر: 19620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه عملیات آمادگی جهت سفرهای نوروزی صورت گرفت:

عملیات بهسازی محور باغیک-تفرش در استان قم اجرایی شد

آسفالت سرپرست مدیریت راهداری استان قم گفت: بهسازی مسیر باغیک –تفرش به طول ۲۴ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای اقدامات راهداری نوروزی و کسب آمادگی حداکثری جهت تامین ایمنی سفرهای نوروزی استان قم عملیات بهسازی (در قالب لکه‌گیری و روکش آسفالت) محور باغیک-تفرش استان قم اجرایی شد.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر مذکور از محورهای ییلاقی و سیاحتی استان قم بوده و همه ساله بخصوص در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای هزاران تن از مسافران نوروزی است بهسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

طلوعی زمان آغاز اجرای بهسازی این مسیر را دهه نخست اسفندماه امسال عنوان کرد و افزود: طول مسیر در حال بهسازی ۲۴ کیلومتر است که تا پایان خردادماه ۹۵ به پایان می‌رسد و هزینه اجرایی این پروژه بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان در طول سفرهای برون شهری بخصوص ایام نوروز گفت: عوامل مدیریت راهداری استان قم جهت تامین ایمنی حداکثری سفرهای نوروزی استان قم از مدت‌ها قبل با انجام اقداماتی در قالب خط‌کشی، اصلاح علائم، پاکسازی، نصب و تعمیرات گاردریل، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت و ...آماده خدمت‌رسانی به مسافران می‌شوند.  

نظر شما