شناسهٔ خبر: 19652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قاسم قاسمی تشریح کرد:

تمهیدات نوروزی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای استقبال از مسافران/ برگزاری مانور مشترک جهت آمادگی در تعطیلات نوروز

قاسم قاسمي مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی طرح راهداری نوروزی با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در حوزه حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اعلام این خبر گفت: احیای خط‌کشی، نصب علائم، اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و همچنین اصلاح تقاطعات و دوربرگردان‌ها و کلیه اقداماتی که به ایمنی تردد کمک می‌کنند در اولویت قرار گرفت و تا آغاز طرح راهداری نوروزی با همت پرسنل خدوم راه و شهرسازی استان به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: راهداران همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری در طول ایام نوروز بصورت شبانه‌روزی آمادگی كامل برای سرویس‌دهی جاده‌ای به هموطنان و مسافرین عزیزی كه از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می‌كنند دارند.

مدیركل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین افزود: در این روز مانوری مشترك بهمراه اكیپ‌های نوروزی پلیس راه استان، اداره حمل و نقل و پایانه‌ها، اكیپ‌های اورژانس و اكیپ‌های هلال احمر از محل فرماندهی كل نیروهای انتظامی استان چهارمحال و بختیاری انجام گرفت.

وی در خصوص فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته خبر داد و بیان کرد: در این مدت این مرکز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است و هموطنان می‌توانند با شماره تماس ۱۴۱ و یا ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸ در هر لحظه از وضعیت راه‌های استان کسب اطلاع کنند.

در این ایام چندین اكیپ راهداری نوروزی كه متشكل از ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات  سبک، نیمه سنگین و سنگین بهمراه ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری در ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار آمادگی كامل جهت فراهم كردن سفری ایمن برای مسافرین عزیز در حوزه استحفاظی راه‌های استان از روز ۲۵ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ قرار می‌گیرد.

نظر شما