شناسهٔ خبر: 19671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بجنورد برگزار شد:

رزمایش خودروهای نوروزی راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی

راهداری نوروزی در این رزمایش که در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شد ۲۸ گروه راهداری آمادگی خود را برای خدمات‌دهی هرچه مطلوب به مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی در خراسان شمالی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: طبق تاكیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این طرح در سال جاری نیز با هدف ارتقای ایمنی محورها و فراهم‌سازی سفری شاد و ایمن برای هموطنان و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

خودروهای راهداری و دیگر تجهیزات ویژه خدمات‌رسانی این اداره کل برای نوروز ۹۵ مورد استقبال گسترده شهروندان بجنورد قرار گرفت.

خودروهای راهداری اداره کل راه و شهرسازی پس از پایان این مانور به محل ماموریت اعزام تا خدمات خود را به مسافران نوروز در سال ۹۵ آغاز کنند.

پیشتر، مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۲۸ اکیپ‌ راهداری خراسان شمالی با اختیار داشتن تجهیزات کامل در محورهای اصلی و فرعی استان مستقر خواهند شد تا به مسافران خدمات‌رسانی كنند.

وی گفت: در طرح نوروزی امسال خراسان شمالی كه از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردين ماه ادامه دارد ۲۸ اكيپ راهداری در ۱۹ راهدارخانه و ۲۱ گردنه خراسان شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند كه هشت تيم راهداری نيز به صورت سيار، برای خدمات تعمير خودروهای مسافران آماده می‌شوند .

مشتری در عين حال كمبود راننده برای ناوگان راهداری و همچنين كمبود سوخت را از دغدغه‌های اصلی طرح نوروزی اعلام كرد.

استان خراسان شمالی در محور مشهد مقدس به شمال كشور، همه ساله پذيرای ميليون‌ها زائر، مسافر و گردشگر است.

نظر شما