شناسهٔ خبر: 19674 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

متروی فرودگاه مهرآباد امروز بهره‌برداری شد/ استفاده از واگن‌های ویژه فرودگاهی برای اولین بار در متروی مهرآباد

مترو فرودگاه مهر‌آباد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از بهره‌برداری متروی این فرودگاه خبرداد و گفت: متروی فرودگاه مهرآباد شامل سه ایستگاه بیمه، ترمینال‌های ۱ و ۲ و ترمینال‌های ۴ و ۶ است.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: متروی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد امروز سه شنبه (۲۵ اسفند) با حضور معاون اول رئیس جمهور و برخی مقامات لشکری و کشوری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه مسافران از امروز می‌توانند از متروی فرودگاه استفاده کنند ادامه داد: متروی فرودگاه مهرآباد سه ایستگاه بیمه، ایستگاه ترمینال‌های ۱و۲ و ایستگاه ترمینال‌های ۴ و ۶ را شامل می‌شود. ایستگاه بیمه در ورودی فرودگاه در جاده مخصوص قرار دارد و خروجی دو ایستگاه دیگر نیز مقابل ترمینال‌های ۱ و ۲ و ترمینال ‌های ۴ و ۶ جانمایی شده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اشاره به اینکه مسافران به محض خروج از ایستگا‌ه‌های مترو به ترمینال‌های فرودگاه دسترسی دارند، گفت: در قطار متروی فرودگاه مهرآباد از واگن‌های ویژه فرودگاهی استفاده شده تا مسافران در حمل بار خود با مشکل مواجه نشوند.

رستمی افزود: شهرداری تهران در خط متروی فرودگاه مهرآباد به صورت پایلوت از قطارهای دارای امکان تردد بدون لکوموتیوران استفاده کرد تا در صورت موفقیت آمیز بودن طرح در شبکه متروی شهری نیز استفاده شود./

نظر شما