شناسهٔ خبر: 19680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط كشی در محور خلخال به اسالم در استان اردبیل

خط کشی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال استان اردبیل از پایان عملیات خط کشی جاده مه گیر خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال، محمد قربانی در بازدید از عملیات خط‌کشی محور خلخال به اسالم افزود: به دنبال درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر خط‌کشی این جاده همیشه مه آلود، گروه خط‌کشی جاده از مرکز استان به این شهرستان اعزام و عملیات اجرایی خط‌کشی این جاده به طول ۲۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی این شهرستان را انجام دادند.

وی گفت: تابلوهای راهنمای جاده و چراغ‌های چشمک‌زن هشدار دهنده مسیر خلخال به اسالم نیز نظافت، بهسازی و  تعمیر شد.

قربانی اظهار کرد: با خط‌کشی ۲۴ کیلومتر این جاده بخشی از مشکل حرکت مسافران این جاده در زمان مه آلوده بودن هوا در حوزه استحفاظی خلخال حل شده و انتظار می‌رود مسوولان اداره راه و شهرسازی تالش نیز نسبت به خط‌کشی باقیمانده مسیر در حوزه استان گیلان اقدام کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال گفت: هفت گروه راهداری متشکل از گروه‌های لکه‌گیری راه‌های آسفالت، لجن‌برداری، ریزش‌برداری، تیغه‌زنی و رگلاژ و بهسازی راه‌های ارتباطی برای آماده‌سازی راه‌های خلخال قبل از تعطیلات نوروز بسیج شده و در حال فعالیت در راه‌های بین شهری و روستایی این شهرستان هستند.

شهرستان خلخال در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد و همه ساله در ایام نوروز و تعطیلات تابستان پذیرای موج گردشگران و مسافران از نقاط مختلف كشور است.

نظر شما