شناسهٔ خبر: 196828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد

سامد در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر تقویت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، مجتبی دائی دائی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه سامد – ۱۱۱)، به‌صورت مستقیم پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و مطالبات شهروندان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، مجتبی دائی دائی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه سامد – ۱۱۱) که با هماهنگی استانداری قزوین و در چارچوب پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه مدیران و مردم برگزار شده بود، تماس‌های متعددی از سوی شهروندان از نقاط مختلف استان دریافت کرد که در زمینه‌هایی مانند طرح نهضت ملی مسکن، تأمین زمین، مسائل حقوقی املاک، پروژه‌های عمرانی و مشکلات مربوط به مسکن محرومین و جوانی جمعیت بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن استماع دقیق درخواست‌های مردمی، دستورات لازم برای پیگیری موارد مطروحه را به کارشناسان مربوطه صادر نمود و بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مؤثر دغدغه‌های مردم تأکید کرد.

سامانه سامد، پل ارتباطی مردم با مسئولان عالی دولت است و حضور میدانی مدیران در این سامانه، اقدامی مؤثر در راستای تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.