به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، مجتبی دائی دائی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه سامد – ۱۱۱) که با هماهنگی استانداری قزوین و در چارچوب پاسخگویی شفاف و بیواسطه مدیران و مردم برگزار شده بود، تماسهای متعددی از سوی شهروندان از نقاط مختلف استان دریافت کرد که در زمینههایی مانند طرح نهضت ملی مسکن، تأمین زمین، مسائل حقوقی املاک، پروژههای عمرانی و مشکلات مربوط به مسکن محرومین و جوانی جمعیت بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن استماع دقیق درخواستهای مردمی، دستورات لازم برای پیگیری موارد مطروحه را به کارشناسان مربوطه صادر نمود و بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مؤثر دغدغههای مردم تأکید کرد.
سامانه سامد، پل ارتباطی مردم با مسئولان عالی دولت است و حضور میدانی مدیران در این سامانه، اقدامی مؤثر در راستای تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و شفافسازی عملکرد دستگاههای اجرایی محسوب میشود.