شناسهٔ خبر: 19694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

۱۵۰ راهدار در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند

راهداری نوروزی مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: ۱۵۰ راهدار در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مانور با حضور اداره کل راه و شهرسازی لارستان، قرارگاه پلیس راه جنوب فارس ، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و هلال احمر برگزار شد.

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ابتدای این مانور عنوان کرد: حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با هفت اداره و وسعت ۲۶۹۶۳ هزار مترمربع که از ۱۶ استان کشور بزرکتر است به همین منظور ۱۷ اکیپ راهداری با ۱۵۰ راهدار و ۱۳۵ ماشین آلات آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: چندین جلسه با ارگان‌های مربوطه و ادارات زیرمجموعه برگزار شده است و تمامی حوزه استحفاظی مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آنها نیز مرتفع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: تمامی نقاط مهم و پرتردد حوزه استحفاظی این اداره کل خط‌کشی نصب علائم و نصب چراغ‌های چشم گربه‌ای و شیارهای لرزاننده جهت بالا بردن ایمنی جاده‌ها انجام شده است.

وی افزود: جهت راهنمای مسافران نوروزی نیز بیش از ۱۰ هزار نقشه ، ۵۰۰ عدد بنر اطلاعاتی ، ۱۰۰ بنر شعارهای تبلیغاتی و بنرهای خوش‌آمدگویی به مسافران تهیه و نصب شده است.

در پایان این مراسم تمامی ماشین آلات اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، قرارگاه پلیس راه جنوب ، نیروی انتظامی ،اورژانس و هلال احمر با عبور از خیابان‌های سطح شهر امادگی خود را جهت اجرای برنامه‌ای منسجم در ایام نوروز اعلام کردند.

نظر شما