شناسهٔ خبر: 19696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

رزمایش عملیاتی طرح نوروزی ۹۵ در سیستان و بلوچستان

رزمایش همزمان با سراسر کشور رزمایش عملیاتی طرح نوروزی ۹۵ در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، قبل از ظهر دیروز رزمایش عملیاتی طرح نوروزی ۹۵ در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور معاون انتظامی، امنیتی، استاندار، سردار رحیمی فرماندهی نیروی انتظامی و ادارات کل و سازمان‌های امداد و نجات همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این طرح از مورخه ۹۴/۱۲/۲۵ با حضور سازمان‌ها و ادارات مرتبط از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه ، نیروی انتظامی، حمل و نقل و پایانه‌ها، اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و ایرانشهر و.... آغاز و تاریخ ۹۵/۱/۱۵ ادامه دارد.

مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ۳۵ اکیپ نوروزی با ۴۸۸ نفر از پرسنل راهدار در ۱۴ راهدارخانه و کشیک‌های سیار آماده انجام خدمات به مسافرین نوروزی هستند و محورهای اصلی و فرعی بطول ۳۶۹۵ کیلومتر را تحت پوشش خود قرار خواهند داد.

وی افزود: محورهای مواصلاتی استان در ۵ ماهه منتهی به سال ۹۴ با اقداماتی از قبیل نصب تابلو، درزگیری، روکش آسفالت، خط‌کشی محورها، اجرای شیار لرزاننده، حذف نقاط پرتصادف و برداشتن ترانشه‌ها و.... از همه لحاظ جهت سفر ایمن برای هموطنان عزیز آماده شده است.

میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استانداری استان گفت: استان ما یکی از بزرگترین استان‌های کشور است و با توجه به تجزیه و تحلیل کارشناسان و اوضاع اقلیمی خوب این منطقه امسال شاهد ورود و خروج مسافران زیادی خواهد بود با توجه به ایجاد امنیت و آرامش حاکم در نقاط استان که این از برداشت نظر سنجی اخیر بدست آمده  لذا می‌طلبد که با انسجام بیشتر تمام دستگاه‌های مرتبط خدمات‌رسانی خوبی به مسافرین داشته باشند.

در ادامه سردار رحیمی فرماندهی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مدیران کل دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که نقش خدمت در محورهای مواصلاتی را دارند گفت: سال گذشته با همت و تلاش همه نیروهای اجرایی طرح نوروزی ما توانستیم از تعداد تلفات و تصادفات بکاهیم که این حاصل تعامل و همسوئی همه دستگاه‌ها و تلاش مضاعف نیروهای خدوم آنان بوده که امیدواریم امسال این روند ادامه داشته تا نسبت به نوروز ۹۳ – ۹۴ جزء استان‌های برتر قرار گیریم.

نظر شما