شناسهٔ خبر: 19709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به بارش باران و برف در محورها:

تردد در جاده‌های خراسان شمالی با احتیاط انجام شود

مه گرفتگی مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی از رانندگان خواست كه به دلیل بارش باران شب قبل و لغزندگی سطح جاده‌ها نهایت احتیاط را در هنگام رانندگی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون تمامی محورها ابری است و ارتفاعات استان پوشیده از مه است، وجود مه غلیظ در گردنه‌ها و ارتفاعات این استان باعث كاهش دید و کند شدن سرعت تردد خودروها شده است.

وی با اشاره به تمام ابری بودن هوای استان و وجود مه غلیظ در ارتفاعات گفت: هم اكنون تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز و عبور و مرور در آن برقرار است.

مشتری تصریح كرد: راهداران و ماموران راهداری در حال حاضر به جهت انجام عملیات راهداری نوروزی و نگهداری از سطح جاده‌های استان در طول راه‌ها مستقر بوده و آماده ارائه خدمت به رانندگان هستند.

به گفته مشتری طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش پراكنده و وزش باد نسبتاً شدید و از  اواسط شب افزایش ابر و بارش باران و برف دور از انتظار نیست، لذا رانندگان محترم نكات ایمنی را رعایت كنند.

وی افزود: به همه رانندگان عبوری از سطح استان توصیه می‌شود نكات ایمنی را رعایت كنند و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاكید كرد و همچنین از رانندگان خواست تا تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ و چراغ مه شكن را به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان كرد: رانندگان در صورتی كه قصد عزیمت از جاده‌های استان را دارند حتما قبل حركت از طریق مركز مدیریت راه‌های استان به شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ و تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جوی حاكم بر راه‌های استان به صورت لحظه‌ای و در طول شبانه‌روز مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

نظر شما