شناسهٔ خبر: 19715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه مجتمع پزشكان اردبیل

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه مجتمع پزشكان اردبیل بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، این پروژه در جنب بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل با بنایی زیبا و مدرن با زیربنای ۲۷ هزار و ۸۱۰ متر‌مربع و زمینی به مساحت ۸ هزار و ۳۶۱ مترمربع با چشم‌انداز زیبا و رعایت کامل مقررات ملی ساختمان در ۹ طبقه با ۱۹۲ واحد مطب و پاراکلینیک احداث و در تیرماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیده است.

با حضور خلیل محبت خواه در محل این پروژه، برخی مشكلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسه‌ای با حضور استاندار اردبیل در خصوص حل این مشكلات برگزار شود.

بر اساس این گزارش در این پروژه تأسیسات برقی و مکانیکی مناسب شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی به همراه تهویه هوای مطبوع با سیستم‌های جانبی اعلام و اطفای حریق، صاعقه‌گیر، ارت، ‌دیزل ژنراتور، اتاق هیئت مدیره و سرویس‌های بهداشتی عمومی به تعداد کافی در طبقات، تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان و ایجاد لابی‌های بزرگ در طبقات و با دسترسی مناسب شهری در نزدیکی بزرگترین بیمارستان‌ اردبیل با محوطه‌سازی دلنشین اجرا شده است.

این پروژه همچنین شامل زیرزمین، پارکینگ‌ها، اتاق دیزل ژنراتور، هفت دستگاه آسانسور، بیماربر و برانکاردبر است.

طبقه همکف این مجتمع بزرگ شامل واحدهای تجاری و کافی‌شاپ، فیزیوتراپی، مرکز بینایی‌سنجی، تصویر‌برداری، ورودی شمالی جنوبی و غربی، لابی اصلی و عمومی، سرویس بهداشتی و تأسیسات است.

این مجتمع دارای واحدهای دندان‌پزشکی، پزشکی مطب، لابی عمومی به همراه واحدهای ارائه‌کننده خدمات بهداشتی - درمانی بوده و به همت شركت سرمایه‌گذاری مسكن شمالغرب بصورت مشاركتی اجرا شده است.

نظر شما