شناسهٔ خبر: 19722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب رفلکتور در محورهای مواصلاتی شهرستان مرند آذربایجانشرقی/ آمادگی اداره راه و شهرسازی شبستر در ایام نوروز

مرتضی محمد مصری رئیس اداره راه و شهرسازی مرند آذربایجانشرقی گفت: بمنظور ایمن‌سازی محورها بیش از ۳۰۰ عدد چشم گربه‌ای نصب شد، این در حالیست که رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر از آمادگی این اداره در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی آذربایجانشرقی، صمد شفیع پور افزود: به منظور کاهش تصادفات و ایمن‌سازی محورهای بناب مرند و محور مرند - جلفا, همکاران راهداری اقدام به نصب بیش از ۳۰۰ عدد چشم گربه‌ای جهت هدایت خودروهای عبوری در محل‌های پرتگاهی و اختلاف سطح ایجاد شده نمودند.

وی گفت: این اقدامات جهت کاهش انحراف خودروهای مسافرین نوروزی از مسیرهای عبوری به صورت موقت اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مرند افزود: به جهت نبود خط‌کشی چندین مورد تصادف و واژگونی منجر به خسارات جانی و مالی در این نقاط ایجاد حادث شده بود که با تامین اعتبارت و احیاء خط‌کشی‌ها و اتمام بموقع پروژه تعریض محورهای فوق از وقوع چنین حوادثی پیشگیری خواهد شد.

همچنین مرتضی محمدمصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر گفت: این اداره با بسیج کلیه امکانات از ۳۰ نفر راهدار از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۵ با آمادگی کامل آماده خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی است.

وی افزود: ۳۰ نفر راهدار با ۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین, نیمه سنگین و سبک راهداری این اداره برای ارائه خدمات رایگان در بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان در مسیرهای تعیین شده مستقر خواهند شد.

بگفته مصری در حال حاضر تمامی عملیات لکه‌گیری، پاکسازی حریم، تنظیف تابلوها و ایمن‌سازی در حوزه این شهرستان به اتمام رسیده است. 

نظر شما