شناسهٔ خبر: 19737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خودنمایی زمستان اردبیل در روزهای پایانی سال

برف روبی با اینكه چند روز دیگر بهار طبیعت آغاز می‌شود و امسال روزهای پایانی خود را سپری می‌كند، خودنمایی زمستان اردبیل اكثر نقاط این استان را سفیدپوش كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، بارش برف كه از اوایل صبح امروز آغاز شده تاكنون نیز ادامه دارد كه در مناطق كوهستانی و گردنه‌ها با كولاك همراه شده است.

بر اساس گزارش مركز مدیریت راه‌های استان اردبیل، بارش برف هم اكنون در اكثر محورهای استان ادامه دارد و سطح جاده‌ها خیس و لغزنده است و جهت تردد در محورهای كوهستانی و گردنه‌ها همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

این گزارش همچنین حاكی است بجز محور خلخال به پونل كه بعلت احتمال ریزش بهمن مسدود اعلام شده است، تمامی راه‌های ارتباطی استان اردبیل باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

این مركز به رانندگانی كه قصد تردد در محورهای مواصلاتی ین استان را دارند توصیه كرده است علاوه بر زنجیر چرخ دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حركت نمایند و با پرسنل راهداری همكاری نمایند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین نیز از ادامه بارش برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

بهرام سرش خیاوی در بازدید از عملیات برفروبی محور اردبیل – آستارا گفت: راهداران این اداره از آغازین ساعات بارش در محورها حاضر شده و نسبت به برف‌روبی و یخ‌زدایی سطح جاده‌ها اقدام نموده‌اند و در حال حاضر هیچ مشكلی در تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.

وی افزود: راهداری شهرستان نمین با امكانات در اختیار خود تا پایان تعطیلات نوروز در راه‌های ارتباطی استان حضور خواهند داشت و گشت‌های راهداری بر رفت و آمد خودروها نظارت خواهند داشت.

نظر شما