شناسهٔ خبر: 19740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد؛

آمادگی کامل راه و شهرسازی استان برای استقبال از مسافران نوروزی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آمادگی کامل این اداره کل به منظور خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره کل به منظور فراهم آوردن سفری ایمن و توام با آرامش خیال برای هموطنان و زائران بارگاه منور رضوی، گفت: در سال گذشته همکاری، هم افزایی و کار گروهی سبب شد تا اقدامات مثمرثمری در حوزه‌های مختلف انجام شود و خوشبختانه تا به امروز مشکلی در خصوص سفرهای نوروزی نداشته‌ایم.

اخوان عبداللهیان با بیان اینکه برای ارائه خدمات راهداری در هر شرایط آب و هوایی آمادگی کامل داریم، تصریح کرد: به همین منظور، ۹۷ اکیپ راهداری نوروزی و روزانه ۳۱ اکیپ امدادی و تعمیراتی از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین آماده خدمت‌رسانی به مسافران و هم استانی‌های عزیز هستند.

وی از راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه ثابت خدمات‌رسانی به زائران رضوی در قالب ایستگاه‌های صلواتی خبرداد و افزود: روزانه ۲۴۷ دستگاه ماشین آلات انجام امور راهداری را عهده‌دار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تعداد راهدارخانه‌های فعال جهت خدمت‌رسانی نوروزی را ۳۳ باب اعلام کرد و گفت: تعداد پرسنل طرح نوروزی ۴۳۵ نفر است که علاوه بر این تعداد ۹۳۸ نفر راهدار طرح زمستانی نیز وظیفه خدمت‌رسانی به زائران و مسافران خراسان رضوی را برعهده دارند.

اخوان عبداللهیان در ادامه با اشاره به آمادگی کامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای نوروز، تصریح کرد: مسافران عزیز می‌توانند از طریق بروشورهایی که در مبادی ورودی استان توزیع می‌شود، از محل‌های استقرار راهدارخانه اطلاع یابند.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سایر اعضای شورا نیز از آخرین اقدامات حوزه خود به منظور ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مسافران نوروزی استان، گزارش ارائه کردند.

نظر شما