شناسهٔ خبر: 19766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

ایمنی مسافران اساسی‌ترین هدف ماست

قزوین ​مدیرکل راه و شهرسازی قزوین ضمن تبریک نوروز باستانی به عموم مردم شریف ایران از آنها درخواست کرد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای را برای گذراندن «نوروزی شاد با سفری ایمن» یاری نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر با اشاره به این‌که استان قزوین شاهراهی بی‌چون و چرا برای عبور مسافران و مهمانان بسیار است، گفت: راه و شهرسازی همه تلاش خود را برای بهسازی، آماده سازی و ایمن کردن هر چه بیشتر راه‌های اصلی و فرعی استان به‌کار بسته و تجهیزات و نیروهای خود را برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروزی بسیج نموده است.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان در این راستا افزود: روزهای پر سفری در پیش است و قطعا با کمی حوصله و دقت می‌توانیم خاطراتی به یادماندنی و زیبا از نوروز 95 را برای همیشه در خاطرات خود ثبت نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین عنوان کرد: به امید روزی که به یاری پروردگار یگانه و همدلی و همزبانی همگان، استان کهن وگرامی قزوین همچنانکه شاهراهی ارزشمند است برای عبور، مقصدی باشد گرانمایه برای بازدید کنندگان و گردشگران، که قطعا با وجود ظرفیت‌های موجود این اتفاق رخ خواهد داد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام اینکه شعار امسال راهداران «نوروزی شاد با سفری ایمن» است، در پیام‌هایی جداگانه فرا رسیدن بهار و نوروز 95 را به اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولان، مهندسان، مشاوران و پیمانکاران، رسانه‌های خبری و سایر ایرانیان ارجمند تبریک گفت و سالی سرشار از تندرستی و سربلندی را برای همگان از خداوند یگانه درخواست کرد.

بخشی از این پیام به قرار زیر است:

بهار از راه می رسد و چه نیکوست که در سرزمین گرامی ما، سال با آمدن او نو می شود؛ همچنان که روزگار پوششی دگر به بر می کند، ما نیز باز در آنچه ساخته ایم نگاهی دوباره می‌کنیم و در هوای دل انگیزش پای در راهی تازه می گذاریم، گویی که پیش از این هیچ نبوده و ما در نخستین گام آغاز ایستاده ایم، نخستین بند آفرینش و آغازین راهی که امیدواریم به فرجام رسد.

نوروز سال 95 را به شما ملت گرامی و ارجمند ایران اسلامی شادباش عرض نموده و روزگاری سرشار از تندرستی، بهروزی و آرامش را از درگاه گرداننده روزگار برایتان درخواست می‌نمایم؛

نوروز باستانی و بهار آسمانی‌تان فرخنده باد و شاد...

نظر شما