شناسهٔ خبر: 19782 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دومین روز از طرح نوروزی رخ داد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه مسافری غرب/ فعالیت ۱۵ هزار اتوبوس و ۳۸ هزار دستگاه سواری برای جابه‌جایی مسافران/ فروش اینترنتی ۴۵۰ هزار بلیت اتوبوس

بازدید وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از طرح نوروزی از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری غرب تهران بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات‌رسانی به مسافران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ عباس آخوندی امروز چهارشنبه ۲۶ اسفند در دومین روز از طرح نوروزی بعد از فرودگاه مهرآباد، از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری غرب تهران بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و وضعیت فروش بلیت اتوبوس قرار گرفت.

 علاوه بر این وزیر راه و شهرسازی با حضور در مرکز معاینه فنی پایانه مسافری غرب از روند فعالیت این مرکز دیدن کرد.

وی در پایان این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران از آمادگی بخش‌های مختلف حمل ونقل زمینی، ریلی، هوایی دریایی برای انجام سفر های نوروزی خبر داد و گفت: شرایط پایانه مسافری غرب برای ارائه خدمت به مسافران فراهم است. ضمن اینکه مشکلی از نظر عرضه بلیت برای مسافران وجود ندارد و بخشی از بلیت‌ها به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی به بازدید خود از بخش معاینه فنی پایانه مسافربری غرب اشاره کرد و افزود: طی بازدیدی که از این بخش به عمل آمد معاینه فنی اتوبوس‌ها به دقت در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای ایام نوروز ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس و ۳۸ هزار دستگاه سواری برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی آمادگی دارند. علاوه بر این تعدادی دستگاه سواری جدید به ناوگان سواری کرایه بین شهری اضافه شده است.

آخوندی با اشاره به اینکه ۴۵۰ هزار بلیت اتوبوس از طریق اینترنت به فروش می‌رسد تصریح کرد: امیدوارم این مسافران سفری ایمن داشته باشند و برای آنها آرزوی شادمانی داریم.

در این بازدید داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و حمیدرضا شهرکی‌ثانوی مدیرکل حمل‌و‌نقل پایانه‌های تهران٬ وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

نظر شما