شناسهٔ خبر: 19802 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امروز صبح انجام شد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مسجد جامع٬ تونل سلام و محله ایران‌شهر مسکن مهر پردیس/ تاکید بر تأمین امنیت ساکنان مسکن مهر شهر جدید پردیس

بازدید وزیر از پردیس وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از مسجد جامع٬ تونل سلام و محله ایران‌شهر مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید و بر تأمین امنیت ساکنان فازهای ۹ و ۱۱ مسکن مهر شهر جدید پردیس را به دلیل دوری از مرکز شهر٬ به مسئولان محلی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی امروز پنجشنبه ۲۷ اسفند ۹۴ از برخی پروژه‌های در حال ساخت و رو به اتمام شهر جدید پردیس بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ابتدای ورود به این شهر از بخش‌های مختلف پروژه مسجد جامع که در فاز پایانی ساخت قرار دارد بازدید به عمل آورد.

مسجد جامع شهر جدید پردیس در ۱۶۲۵ متر مربع مساحت زمین احداث شد و ۳۲۰۰ متر مربع زیربنا دارد. هزینه ساخت این مسجد ۴۷ هزار میلیون ریال بود که توسط شرکت اسکان‌سازان پردیس ساخت شد.

آخوندی در ادامه از پروژه در حال ساخت تونل سلام به طول ۸۰۰ متر بازدید کرد٬ این تونل در دو مسیر رفت و برگشت با هزینه ۱۸۰ میلیارد تومان احداث شده و آزادراه تهران-پردیس و همچنین بزرگراه تهران-فیروزکوه را به فازهای مسکونی ۵ ٬ ۸ ٬ ۹ و ۱۱ مسکن مهر شهر جدید پردیس متصل می‌کند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در بازید از محله ایرانشهر (فاز ۱۱ شهر جدید پردیس) از مجتمع‌های تجاری٬ مسکونی و کلانتری این فاز دیدن کرد.

محله ایران‌شهر پردیس ۲۴.۷ هکتار مساحت دارد که ۴۵۵۰ واحد مسکونی هر یک به متراژ ۱۰۶.۷ متر مربع از سوی شرکت کوزو پارس ساخته شده است. همیچنین در این محله سه مجتمع آموزشی به نام‌های عطار نیشابوری٬ پروین اعتصامی و خیام٬ مسجد محمد رسول الله٬ چهار مجتمع تجاری و کلانتری شهید ابوالفتحی قرار دارد.

در پایان وزیر راه و شهرسازی با حضور در کلانتری شهید ابوالفتحی لزوم تأمین امنیت ساکنان فازهای ۹ و ۱۱ مسکن مهر شهر جدید پردیس را به دلیل دوری از مرکز شهر٬ به مسئولان محلی تأکید کرد./

برچسب‌ها:

نظر شما