شناسهٔ خبر: 19817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انسداد راه ارتباطی ۵۱۳ روستا در استان آذربایجان شرقی

برف مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از انسداد راه‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، توحید اخلاقی در خصوص انسداد محورهای روستایی این استان اظهار داشت : درپی بارش برف که از صبح دیروز در محورهای استان شروع شده , راه ارتباطی ۵۱۳ روستا در این استان مسدود شده است.

وی در این‌باره افزود: در حال حاضر بارش برف در اکثر نقاط استان ادامه دارد، محورهای اصلی و همچنین آزاد راه تبریز – زنجان ( آزاد راه پیامبراعظم) بازبوده و همکاران راهداری در حال برفروبی و نمک‌پاشی هستند .

اخلاقی ادامه داد : بیشترین راه‌های مسدود شده روستائی در شهرستان‌های هشترود با ۱۲۰روستا، چاراویماق ۱۱۰ روستا، میانه ۸۰ روستا، بستان آباد ۴۰ روستا، ورزقان ۳۵ روستا، سراب ۳۰ روستاف اهر ۲۵ روستا، مراغه ۲۰ روستا، تبریز ومرند هرکدام ۱۵ روستا بوده وتعدادی نیز در شهرستان‌های آذرشهر، بناب، جلفا، هریس و شبستر مسدود است .

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرفی گفت : در حال حاضر انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره‌کل راه و شهرسازی استان در محورهای مواصلاتی مستقر شده‌اند و مشغول برف‌روبی و بازگشائی راه‌های مسدود شده روستائی هستند. /

نظر شما