شناسهٔ خبر: 19844 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور آخوندی در بندر شهید حقانی هرمزگان صورت گرفت

افتتاح بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی/ افزوده شدن دو شناور به ارزش ۹ میلیارد تومان به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان/ دیدار وزیر با مسافران دریایی اسکله شهید حقانی

افتتاح دو شناور مسافری با ظرفیت ۲۹۴ مسافر به ارزش ۶ میلیارد تومان و دیگری با ظرفیت ۱۱۲ مسافر به ارزش ۳ میلیارد تومان در حضور وزیر راه و شهرسازی به ناوگان مسافری دریایی استان هرمزگان اضافه شد و از بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی بهره‌برداری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز جمعه ۲۸ اسفندماه در جریان سفر به استان هرمزگان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی را افتتاح و با حضور در اسکله این پایانه مسافری جدید ضمن خوش آمدگویی به مسافران و تقدیم شاخه گل به آنان سفری خوش و آرام را برای همه مسافران آرزو کرد.

این مسافران در چهارمین روز از طرح نوروزی قصد عزیمت از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری قشم را داشتند.

سپس وزیر راه و شهرسازی در مراسم الحاق دو شناور به ناوگان مسافری دریایی استان هرمزگان حضور یافت. یکی از این شناورها به ظرفیت ۲۹۴ مسافر به ارزش ۶ میلیارد تومان و دیگری با ظرفیت ۱۱۲ مسافر به ارزش ۳ میلیارد تومان به ناوگان مسافری دریایی استان هرمزگان اضافه شدند.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی از ساعت آفتابی و اعتدالی پایانه مسافری شهید حقانی رونمایی شد.

نظر شما