شناسهٔ خبر: 19854 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

ورود یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه به کشور/فعالیت این سامانه تا اواسط هفته آینده در کشور/ آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می‌شود

باران کارشناس سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه به شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: این سمانه تا اواسط هفته آینده در کشورمان به فعالیتش ادامه خواهد داد و دامنه فعالیت آن تا شمال‌شرق کشور خواهد رسید.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز از شدت فعالیت سامانه بارشی به طور نسبی کاسته خواهد شد اما کماکان در ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت. روز شنبه بارش‌های خفیف و پراکنده برای شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و این سامانه به تدریج از کشور خارج خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز یکشنبه یک سامان جدید از سمت شمال‌غرب وارد کشور خواهد شد گفت: این سامانه بارش باران و برف را به دنبال خواهد داشت و انتهای روز یکشنبه بارش‌ها سمت غرب، جنوب غرب، نیمه غربی البرز و استان‌های مجاور را در بر می‌گیرد و فعالیت سامانه تا اواسط هفته در کشورمان ادامه دارد که دامنه آن تا شمال‌شرق کشور خواهد رسید.

گودرزی یادآور شد: برای سه روز آینده در نیمه شرقی کشور و در جنوب استان‌هایی مثل تهران، البرز، سمنان، قم و شمال استان اصفهان در برخی ساعات وزش باد را خواهیم داشت و در دریای عمان و بخش‌های شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز نیز دریا مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: در روز شنبه به سبب وزش بادهای جنوبی افزایش قابل ملاحظه دما را برای استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: برای تهران امروز آسمانی صاف و نیمه‌ابری داریم که حداکثر دمای آن ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روند دمایی در تهران طی یکی دو روز آینده می‌تواند افزایش نسبی داشته باشد.

نظر شما