به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در راستای تحقق دولت مردمی و پاسخگویی بیواسطه به مردم، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) استانداری، بهصورت مستقیم پاسخگوی درخواستها و مطالبات شهروندان بود، در این برنامه که از ساعت ۱۰ تا ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ برگزار شد، هماستانیهای عزیز مشکلات، درخواستها و سؤالات خود را در حوزههای مختلف مرتبط با راه و شهرسازی از جمله نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین، بازآفرینی شهری، پروژههای راهسازی و خدمات حوزه مسکن مطرح کردند.
داعی ضمن شنیدن دغدغههای مردم، دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات و تسریع در روند پاسخگویی و رفع موانع صادر کرد و تأکید کرد که خدمترسانی شفاف، پاسخگو و مؤثر به مردم از اولویتهای اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین با اشاره به اهمیت این بستر ارتباطی گفت: سامانه ۱۱۱ فرصتی ارزشمند برای شنیدن صدای مردم و ارتقای سطح اعتماد عمومی است. این ارتباط مستقیم به ما کمک میکند تا بااطلاع دقیقتر از مسائل میدانی، برنامهریزی بهتری برای رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات داشته باشیم.
این برنامه به همت معاونت ارتباطات مردمی (سامد) و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.