شناسهٔ خبر: 19919 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

ترافیک سنگین در سه محور منتهی به شمال کشور/ زمان سفر در آزادراه تهران – چالوس ۷ ساعته شد/ آغاز بارش باران در محورهای ۷ استان

ترافیک در مسیر  ایلام مهران مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای برون شهری کشور گفت: به دلیل ترافیک سنگین، زمان سفر در محور کرج - چالوس با افزایش ۱۵۳ درصدی نسبت به روزهای عادی، به بیش از ۷ ساعت و زمان سفر در محور تهران – قم نیز با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به روزهای عادی، به ۹۷ دقیقه رسیده است.

یاسر خالدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با تشریح آخرین وضعیت تردد خودروها در محورهای برون شهری کشور در دومین روز از سال جدید گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای جنوب به شمال چالوس، هراز و قزوین - رشت سنگین است.

وی ادامه داد: به دلیل ترافیک سنگین، زمان سفر در محور کرج - چالوس با افزایش ۱۵۳ درصدی نسبت به روزهای عادی به بیش از ۷ ساعت و زمان سفر در محور تهران – قم نیز با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به روزهای عادی به ۹۷ دقیقه رسیده است.

خالدی گفت: همچنین در محورهای تهران – قم، تهران-کرج-قزوین، فیروز کوه، بروجرد-توره، اراک-سلفچگان و محورهای منتهی به مشهد ترافیک نیمه‌سنگین گزارش می‌شود.

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای برون شهری کشور روان و تمام محورهای شریانی کشور نیز باز است، درباره وضعیت جوی راه‌ها گفت: بارش باران در محورهای حوزه استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، البرز و تهران(هراز) آغاز شده و این بارش‌ها در ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف گزارش می‌شود.

نظر شما