شناسهٔ خبر: 19920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

فعالیت بیش از ۳۰۰ راهدار برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در محورهای استان قزوین/نمک‌پاشی و برف‌روبی در آغاز سال نو

راهداری نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ راهدار در ۴۰ اکیپ آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان هستند اظهار کرد: با توجه به اینکه سال نو با بارش رحمت الهی آغاز شده، از همان ساعات اولیه عوامل و تجهیزات راهداری در گردنه‌ها و نقطه‌های برف‌گیر مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر گفت: استان قزوین با بیش از ۶۶۰۰ کیلومتر راه و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور با آمادگی کامل به استقبال نوروز رفته و هم اکنون پذیرای مهمانان نوروزی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد:  ۲۴ باب راهدارخانه در محورهای مختلف استان برای مسافران آماده خدمت‌رسانی هستند تا رانندگان با توقف و استراحتی کوتاه به سفر خود ادامه دهند.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان قزوین افزود: نمازخانه‌های موجود در راهدارخانه‌ها نیز برای پذیرایی مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده‌اند تا هم میهنان گرامی در مسافت‌های کوتاه توقف کرده و پس از استراحت به سوی مقصد خود حرکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به تعداد قابل توجه مسافرانی که در نوروز از استان قزوین عبور می‌کنند عنوان کرد: استان با داشتن بیش از ۲۱۷ کیلومتر آزادراه حایز رتبه سوم در کشور است که بخش گسترده‌ای از این راه‌ها جزو پر ترددترین محورهای کشور هستند.

مانی‌فر با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ راهدار در ۴۰ اکیپ آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان هستند اظهار کرد: با توجه به اینکه سال نو با بارش رحمت الهی آغاز شده، از همان ساعات اولیه عوامل و تجهیزات راهداری در گردنه‌ها و نقطه‌های برف‌گیر مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی شده‌اند.

این مقام مسئول ضمن آرزوی نوروزی به یادماندنی برای عموم هم میهنان گرامی یادآور شد: امیدواریم مسافران فهیم همانقدر که به فکر رسیدن هستند در اندیشه لذت بردن از مسیر هم باشند چرا که مسیر عبور نیز بخشی از سفر است و مجموعه قابل توجهی از نیروهای امدادی و خدمت‌رسان جاده‌ای مدت‌ها تلاش کرده اند تا بیشترین ایمنی و آرامش را در راه‌ها مسافران فراهم کنند.

نظر شما