شناسهٔ خبر: 19925 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

یک کارشناس هواشناسی:

هوای تهران طی دو روز آینده سردتر می‌شود/ فردا سامانه بارشی کشور را در بر می‌گیرد

باران یک کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی این که فعالیت سامانه بارشی فردا کل کشور را در می‌گیرد اما از شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور کاسته می‌شود، از سردتر شدن هوای تهران طی یک تا دو روز آینده خبرداد.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز (۲ فروردین ۹۵) در نوار غربی، سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز مرکز و به تدریج برای شمال شرق کشور بارندگی پیش‌بینی می شود که در مناطق مستعد این بارش‌ها می‌تواند به صورت برف باشد.

وی ادامه داد: برای فردا(۳ فروردین ۹۵) فعالیت این سامانه بارشی کل کشور را در بر می‌گیرد و در مقابل از شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور کاسته خواهد شد. در مناطق مرتفع شمال‌غرب و شمال شرق، ارتفاعات البرز و زاگرس این بارش‌ها می‌تواند به صورت برف نیز باشد. این بارش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور نیز فعال خواهد بود. شدت این بارش برای مناطق شرق کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای تهران نیز در برخی ساعات امروز بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود گفت: فردا نیز همین شرایط جوی برای پایتخت حاکم خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: حداکثر دمای امروز تهران ۱۶ درجه است و طی یک تا دو روز آینده هوای پایتخت سردتر نیز می‌شود.

نظر شما