شناسهٔ خبر: 199278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اعلام کرد:

برپایی میز خدمت در روستاها فرصتی برای شنیدن درخواست‌های مردم

خدمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به برپایی میز خدمت گفت: کارشناسان و مدیران ما علاوه بر دیدارهای مردمی دوشنبه‌ها با مردم و حضور در میز خدمت مصلاها، با سفر به روستاهای دور افتاده، فرصت بیان درخواست‌ها و دیدگاه‌ها را برای مردم فراهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان در حاشیه میز خدمت مصلای امام خمینی تبریز گفت: ارتباط مستقیم همکاران ما با قشرهای مختلف مردم در پایانه‌های مسافربری و باری این امکان را فراهم کرده تا در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر فرصت‌های ویژه ای داشته باشیم.

 وی انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پذیرش آن را دو بحث مهم در این حوزه برشمرد و افزود: برخورد مناسب همکاران با مردم موجب شده که بتوانند در مواقع لزوم با استفاده از شیوه‌های علمی و قابل پذیرش، نسبت به انجام این واجب الهی اقدام کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی پذیرش امر به معروف و نهی از منکر را از شاخصه‌های بارز کارکنان این اداره کل دانست و گفت: اینکه یک کارمند بتواند در انجام وظایف خود نظرها و نقدهای مردم را بپذیرد و در انجام بهتر کارها از این نظرها استفاده کند، قدرت پذیرش امر به معروف را نشان می‌دهد.

رسول زاده بهره گیری از ظرفیت‌های در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله تابلوهای تبلیغاتی جاده‌ها، فضاهای تبلیغی موجود در پایانه‌های مسافری و باری و پایانه‌های مرزی را از فرصت‌های موجود برای ترویج فریضه امر به معروف دانست.

 وی برپایی میز خدمت در همه مصلاهای نماز جمعه استان را از مصادیق بارز ترویج معروف توسط این اداره کل اعلام کرد و گفت: کارشناسان و مدیران ما علاوه بر دیدارهای مردمی دوشنبه‌ها با مردم و حضور در میز خدمت مصلاها، با سفر به روستاهای دور افتاده، فرصت بیان درخواست‌ها و دیدگاه‌ها را برای مردم فراهم می‌کنند.