شناسهٔ خبر: 19937 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خالدی در گفتگو با پایگاه خبری مطرح کرد:

آخرین وضعیت محورهای اصلی پرتردد کشور/ بارش سنگین برف محور هراز را مسدود کرد/ ترافیک سنگین در کرج - چالوس و محور فیروزکوه

جاده برف مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور از بسته شدن محور هراز به دلیل بارش سنگین برف خبرداد و گفت: ترافیک در محورهای کرج - چالوس و فیروزکوه سنگین است.

یاسر خالدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: محور هراز به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی بسته شد و در حال تخلیه بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور فیروز محدوده تونل شیرگاه و محور چالوس نیز سنگین گزارش شده است افزود: زمان سفر(تا لحظه انتشار خبر) در محور کرج – چالوس با افزایش ۱۰۴ درصدی به ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه و زمان سفر در آزادراه تهران – قم نیز با افزایش ۲۲ درصدی به ۷۸ دقیقه رسیده است.

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت بارش‌ها نیز گفت: در حال حاضر بارش در محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گلستان، البرز و مازندران در حال انجام است که این بارش‌ها در ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف است.

نظر شما