به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، پیمان آرامون در جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانغربی اظهار کرد: برنامههای ابلاغی واحدهای تخصصی به صورت دقیق بررسی و مسائل و موانع انجام سیاستها و برنامههای وزارت راه و شهرسازی پیگیری و حل و فصل شود.
وی ادامه داد: باید برنامههای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی طبق برنامه زمانبندی شده در تمامی بخشهای تخصصی بررسی دقیق و اجرایی شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانغربی بر لزوم اجرای بهموقع امورات و رفع موانع احتمالی تأکید کرد و از معاونین خواست تا گزارشهای مستمری از روند پیشرفت این امورات ارائه کنند.
آرامون با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد واحدها و معاونتهای اداره کل، بیان کرد: تمامی معاونین و روسای اداره کل در نظر داشته باشند که باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو و موارد را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: این اداره به عنوان یک نهاد دولتی، وظیفه ارائه خدمات به شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنها در حوزه راه و شهرسازی را بر عهده دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانغربی گفت: تکریم ارباب رجوع به معنای احترام گذاشتن به حقوق شهروندان، ارائه خدمات با کیفیت و به موقع، و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل با مراجعین است و این امر نه تنها رضایت شهروندان را افزایش میدهد، بلکه به بهبود عملکرد و کارآمدی اداره نیز کمک میکند.
در پایان جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین معاونتها و دستگاههای تابعه تأکید کرد و خواستار تسریع در روند انجام پروژههای عمرانی و راهسازی و مأموریتهای محوله شد و از تمامی معاونین و مشاورین خواست تا با برنامهریزی منسجم و نظارت مستمر، زمینه تحقق اهداف این وزارتخانه را فراهم کنند.