شناسهٔ خبر: 19977 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

توصیه‌های پلیس راه به مسافران نوروزی در ترافیک سنگین جاده‌ها

فعالیت پلیس در جاده ها رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اکبری عصر روز پنجشنبه، دیروز افزود: در آزادراه تهران - کرج، در خط شمالی از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک سنگین است و در ادامه در آزادراه کرج - قزوین نیز شاهد ترافیک سنگین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری هستیم.

وی تصریح کرد: در خط جنوبی نیز ترافیک از پل حصارک تا پل فردیس سنگین است و در آزادراه کرج - تهران نیز از پل فردیس تا پل کلاک با ترافیک سنگین خودرودها مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه استان البرز همچنین اعلام کرد که ترافیک در جاده کرج - چالوس از سه راهی آدران تا میدان امیر کبیر سنگین است که به دلیل بازگشت خودروها در پایان دور اول سفرهای نوروزی است.

وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.

وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
ازابتدای طرح نوروزی تا شامگاه چهارشنبه بیش از۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تردد دراستان البرزانجام شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است. /

نظر شما