شناسهٔ خبر: 19985 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ابراز رضایت معاون استاندار از خدمات‌رسانی بنادر مسافری غرب هرمزگان

بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اعلام کرد: امکانات قابل قبولی برای رفاه و آسایش هموطنان در غرب هرمزگان در بنادر لنگه، چارک و بندرآفتاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  شهرسشازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "بهروز اکرمی" در سفر به غرب استان هرمزگان ضمن بازدید از وضعیت اسکله های بندر لنگه، بارانداز و امکانات این بندر، بر روی عرشه کشتی مسافری ایران هرمز ۱۴ حضور یافت و پس از ارایه گزارش مدیر بنادر غرب استان، در جریان آخرین وضعیت سفرهای دریایی در بنادر سه گانه این منطقه قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امکانات قابل قبولی برای رفاه و آسایش هموطنان در سه شهرستان بندرلنگه، چارک و آفتاب پیش‎بینی شده است.

اکرمی گفت: اداره بنادر و دریانوردی لنگه به منظور فراهم کردن امکان جابجایی ایمن مسافران دریایی به جزایر، تلاش خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد، تلاش های فرمانداری و دیگر نهاد های دولتی شهرستان بندرلنگه خاطرات خوش و خاطره  انگیزی را در اذهان میهمانان عزیز نوروزی غرب استان هرمزگان ثبت نماید.

"محمود صابری" مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان نیز گفت:از تاریخ ۲۵ اسفندماه  تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه ۱۳۹۵، جابجایی بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۶۰ نفر مسافر و ۱۲هزار و ۱۲ دستگاه خودرو از طریق بنادر غرب استان انجام شد.

وی ادامه داد: طی این مدت، ۵۰۵ تردد دریایی شناورها در مسیرهای لنگه، چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش و بالعکس به ثبت رسید.

صابری خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت خطوط مسافـری دریایـی غـرب استان بیانگر تردد روزانه ۲۴ فروند لندینگ کرافت و ۱۰ شناور مسافری با ظرفیت بیش از ۲هزار صندلی و قابلیت حمل یکهزار و ۱۶۰ دستگاه خودرو  در خطوط بندر لنگه و چارک و آفتاب به سمت جزیره کیش و بالعکس است.

نظر شما