شناسهٔ خبر: 20010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز از فصل بهار

برف‌روبی راه‌های فرعی و روستایی در خلخال

جاده رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال گفت: علیرغم مساعد بودن وضعیت آب هوایی در شهرستان خلخال، در محورهای مواصلاتی همچنان تلاش برای برف‌روبی و تعریض راه‌های فرعی و روستایی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل، محمد قربانی در بازدید از راه روستایی مجره و هشتچین با اعلام اين خبر گفت: علیرغم وضعیت مساعد هوا طی روزهای آینده  همچنان در جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی برف‌روبی در مسیرهای ارتباطی فرعی و روستایی ادامه دارد.

قربانی گفت: شهرستان خلخال ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۶۰ کیلومتر راه فرعی دارد که در روستاهای منتهی به استان گیلان بارش برف نسبت به سایر مناطق شهرستان بيشتر بوده است و برای تردد اهالی در ایام نوروز و حجم بالای مسافرت به روستاها از مناطق مختلف کشور مستلزم برفروبی وتلاش راهداران در مسیرهای روستایی و  فرعی است.

بنابر اين گزارش هم اکنون به جز محور پونل که از سمت استان گیلان به دلیل خطر سقوط بهمن مسدود است تمامی راه‌های شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان اردبیل باز و تردد مردم خلخال به استان گیلان از طریق جاده خلخال به اسالم امکان‌پذیر است.

 

نظر شما